22 lut 2014

* Ząbkowanie - Recenzja produktu firmy Akuku








Witam, jakiś czas temu firma  akuku  wybrała mój blog do testowania silikonowej szczoteczki do mycia ząbków i masowania dziąsełek, dlatego dzisiaj nadszedł dzień na recenzję tego produktu.
Kilka słów o szczoteczce
Silikonowa szczoteczka służy idealnie do mycia pierwszych ząbków malucha oraz masażu dziąseł powinna być stosowana już u najmłodszych dzieci, nawet niemających jeszcze ząbków.
Idealnie się sprawdza przy nakładaniu żeli ochładzających i masowania dziąseł podczas ząbkowania.
Wygląd szczoteczki silikonowej
A więc szczoteczka posiada wejście na palec, abyśmy mogli swobodnie i higienicznie zadbać o  dziąsełka i ząbki naszych maluszków.
Z jednej strony szczoteczka posiada króciutkie włoski gumowe do szczotkowania malutkich ząbków a z drugiej strony posiada wypuklenia w kształcie malutkich kuleczek tzw. masażer aby prawidłowo wymasować dziąsełka maluszka.
Szczoteczka zawiera małe, podręczne pudełeczko abyśmy mieli możliwość schowania szczoteczki z masażerem.
Pudełka są dostępne w trzech kolorach my mamy obecnie różowe ale oprócz tego są jeszcze zielone i niebieskie.




Zalety i wady według mnie jakie posiada szczoteczka AKUKU

ZALETY:
·      -  Jest łatwa w obsłudze ponieważ wystarczy włożyć  na palec silikonową szczoteczkę,
·      -  bardzo łatwo się ją czyści, ponieważ wystarczy ją tylko wyparzyć po każdym użytkowaniu,
·      -  nie podrażnia dziąsełek,
·      -  masowanie dziąsełek przy ząbkowaniu przynosi ulgę Lence
·      -  jest bezpieczna i posiada wysokiej jakości silikon
·      -  co ważne, to nie zawiera Bisfenolu  A
·      -  bardzo dobrze sprawdza się przy wcieraniu żeli ochładzających dziąsełka w trakcie ząbkowania
·      -  cena jest przystępna

WADY:
Moim zdaniem szczoteczka silikonowa AKUKU nie posiada żadnych wad.

Moje opinia
 Jestem bardzo zadowolona ze szczoteczki AKUKU ponieważ masowanie dziąsełek przynosi sporą ulgę mojej córeczce bo jesteśmy już na etapie ząbkowania. Jak zauważam że robi się nie spokojna od razu sięgam po naszą niezawodną szczoteczkę dzieki której Lenka nie musi aż tak bardzo męczyć się z swędzeniem dziąsełek.
Szczoteczka jest naszym wybawcą w walce z ząbkowaniem .
Bardzo polecam mamusiom, których pociechy zaczynają przygodę z ząbkowaniem lub już mają ząbki, ponieważ bardzo dobrze się sprawdza przy zachowywaniu higieny ustnej naszych maluszków.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy AKUKU .
Szczerze mówiąc nie miałam jeszcze możliwości spotkania się produktami z tej firmy lecz ze szczoteczki jestem bardzo zadowolona więc na pewno się skusze do zakupu jakiegoś produktu jakie posiada firma AKUKU.
 A tu zdjęcia jak sobie radzimy z masowaniem dziąsełek 




Cena produktu ok. 7 zł
Ocena produktu: 5/5






7 komentarzy:

  1. Pomaga również przy bólu podczas noszenia aparatu stałego, jestem zadowolona z zakupu! Świetny produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam takie cudo jednak nie wgłębiałam się w temat. Dobrze, że piszesz o tym bo za kilka miesięcy produkt będzie wybawieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak,szczoteczka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa taka szczoteczka) Higiena i masaż w jednym :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mamy taką szczoteczkę - Alek uwielbia "myć" nią ząbki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również używałam takiej dla moich córek, dobry sposób by już takiego malca przyzwyczajać do nawyku mycia ząbków, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. My przeskoczyliśmy z masażera dziąseł od razu na szczoteczkę joradana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.