27 lut 2014

* "Bunt mleczny"


Mam mały problem i chciałam się Was kochane mamusie zapytać czy też mieliście problem z Waszymi maluszkami że nie chcieli pić mleka ?

Moja Lenka od jakiegoś czasu strajkuje - nie chce pić mleka.
Myślałam na początku , że nie ma apetytu bo troszkę była chora,lecz to nie to bo katarek przeszedł a mleka nadal nie chce pić, za każdym razem jak chce jej dać to zaczyna krzyczeć i płakać.
Nie  mam pojęcia czym to jest spowodowane, tylko rano z butelki wypije kaszkę.
Staram się jej zastępować mleko kaszką  aby te mleko w jakiś sposób dostarczać jej jeżeli ona nie chce pić z butelki.
Myśle, że smak mleka jej się już znudził - zasmakowała  innych smakołyków i mleczka nie chce.
Mam nadzieje, że jednak jej minie bunt "mleczny" :D i zacznie pić mleczko jak dawniej.

A Wy drogie mamusie czy miałyście kiedykolwiek podobny "mleczny bunt" problem ?
Jeśli tak, to jak sobie poradziłyście w takiej sytuacji ?



17 komentarzy:

  1. Zosia jest na piersi, ale też miała moment, kiedy mleko kojarzyło jej się tylko ze spaniem, i zrezygnowała z niego w ciągu dnia. Za to dostawała kaszkę. Po kilku tygodniach przeszło, nawet nie zauważyłam, jak któregoś dnia chętnie pocycała :) Pamiętaj, że mleko jest bardzo ważne, i nie można z niego rezygnować. Nie podawaj danonków - przeczytraj koniecznie http://babyfirstspoon.blogspot.com/2014/02/moje-dziecko-odrzucio-mleko.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzia też nie była fanką mleka. Od kiedy zaczęłam jej dodawać do mm kleiku ryżowego lub kukurydzianego to problem zniknął :) Samego mleka jednak już się nie tknęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Amelka zostawiła kaszki i mleka jak skończyła roczek. Zaczęła jeść płatki z mlekiem i kocha się w nich do tej pory a ma 6 lat. Myślę,że Lence to przejdzie nie martw się na zapas. Są okresy, kiedy dziecko nie chce jeść ale to mija. Przynajmniej ja tak miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alkowi też się czasami taki bunt przytrafia, ale szybko mija. Mam nadzieję, że i Lenka wróci do mleczka (mój kuzyn w wieku 6 miesięcy rzucił mleko, to mu dziadek kozie mleko dowoził... ale to chyba ostateczne rozwiązanie).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fifi mleko uwielbia. Póki co nie odrzucił i mam nadzieje, że tak zostanie bo już buntuje się na inne dania powoli :) kuzyn mia taki problem to na śpiocha synka karmili mlekiem czy kaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Lenka również miewała takie bunty. Nas ratowała dodawanie kleiku ryżowego lub kukurydzianego:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za rady :) też mam nadzieje, że za jakiś czas jej przejdzie ten "bunt" ale będę próbować jej podawać mleko, bo wiem że mleko jest bardzo ważne dla maluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówimy o mleku modyfikowanym jak rozumiem? To nie strasz mnie bo Mi właśnie przechodzi na takie, jak przestanie jeść to będzie draka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lena normalnie piła mleko modyfikowane przez 3 mc i nie było żadnych problemów, ale mam nadzieje że to jej przejdzie jak najszybciej :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Sikunia w ogóle mleka nie piła z powodu uczulenia, dlatego też przez ponad rok karmiłam ją piersią.Teraz zjada kaszki dla alergików, a ewentualny niedobór wapnia uzupełniamy syropem - jest pod stałą opieką lekarza

    OdpowiedzUsuń
  11. moje też miały taki etap i po prostu zmieniłam mleko na inne- ja sie męczyłam i one też.już sie nie mogę doczekać stałego jedzenia bo szału dostaje z tym mlekiem ;)
    http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymon pomału nie chce mleka. Robię mu kakao rano i kupuje Candie bananową. Czasami budyń, płatki na śniadanie :)
    Może spróbuj dać mleko z kubeczka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Lenka jest jeszcze za mała żeby pić mleczko z kubeczka , ma dopiero 5 mc :D
    ale za kilka miesięcy spróbuje :)
    powoli mija jej już ten bunt :)
    już częściej chce mleczko :) było to na szczęście przejściowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam dzieciaczka, ale jak tak patrze na te Wasze pociechy to, aż przychodzi mi ochota na takiego bobasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe :) to co stoi na przeszkodzie? :) żeby sobie zrobić ślicznego bobaska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie informacje są nie tylko ważne ale także bardzo pożyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.