16 lut 2014

* Pięć miesięcy Lenki



Dzisiaj mija dokładnie równe pięć miesięcy od kiedy nasza córeczka przyszła na świat.
Bardzo wiele ciekawych rzeczy zaobserwowałam podczas tych kilku miesięcy.
Na pewno nabyłam doświadczenia w macierzyństwie jak i w roli wychowawczej.
Przypominając sobie że ten okres minął tak szybko to mam wrażenie jakby to tydzień temu był poród, aż nie do wiary że Lenka próbuje już tyle nowych smaków, sama pragnie siadać, częściej chodzimy na spacerki oraz przede wszystkim dużo poświęcamy czasu na zabawy z dosyć sporym asortymentem zabawek w których córcia czasem ma problem z wyborem zabawki.
Za kolejne 30 dni które zapewne zlecą w moment Lencia skończy pół roku – za czym idą na pewno nowe poznane smaki obiadków oraz deserków, nowe zabawki, czy też również produkty do testowania których będzie już coraz więcej.
Cieszę się bardzo z tego powodu że urodziłam tak zabawną małą dziewczynkę która naszej rodzinie dodaje wiele uśmiechu na twarzy oraz sporo ciekawych wrażeń.

A wasze maleństwa w jakim są już wieku ? Jaki etap rozwoju wspominacie najbardziej i najlepiej u waszych dzieciaczków  ?




9 komentarzy:

  1. Lenka to piękne imie bardzo mi się podoba. Wasza Niunia jest śliczna i ma przecudne oczka :)
    Ja nie mam dzidzi bo jeszcze nie pora na to ale w przyszłości też będę szczęśliwą MAMUSIĄ :)
    Dużo cierpliwości w wychowywaniu :)
    i oczywiście zdrówka!

    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. siedzi samodzielnie, czy ją podpierasz na siłę poduszkami???

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam niedługo stuknie siedem miesięcy :) Każdy miesiąc przynosi coś nowego i ciekawego/
    Najlepszego dla Lenki i kolejnych obfitujących w ważne wydarzenia miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas po półroczku zaczyna się zabawa - zapraszam do przeczytania postów z zakładki dziecko - Z życia Zośki - tam opisuję, co u niej nowego. Są też wpisy - metryczki z półroczku, 7 i 8 miesięcy. Oby Lenka chowała się jak najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Lenka sama chce już siedzieć a z powodu bujania się, poduszki to dla jej bezpieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczuwam w Anonimie pewną osobę,ale "mówić" łośno nie będę..

    Moja niunia niedługo 7 miesięcy,ten czas leci masakrycznie. Mała mi już w łóżeczku wstaje, musiałam ją już obniżyć..

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego dla Lenki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja starsza córka ma 2 lata i 8 miesięcy i również mam wrażenie jakby dopiero wczoraj się rodziła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna wasza córeczka :)
    moja ma 18 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.