15 lut 2014

* Aspirator do noska czy gruszka?


Witajcie :)

Czym lepiej czyścić nosek maluszkom? Aspiratorem czy jednak tradycyjna gruszka ?

Do ukończenia roku dzieci oddychają przez nos dlatego  bardzo ważne jest dbanie o higienę nosków naszych pociech.

Aspirator do nosa :

Bardzo dobrze czyści nosek , ponieważ dokładnie jest w stanie wyczyścić wszystkie zanieczyszczenia które znajdują się w środku noska.

Aspirator posiada rurkę dzięki której możemy wyczyścić zanieczyszczenia jakie znajdują się w noski, trafiają do zbiorniczka w którym znajdują się flity ważne jest to żeby je wymieniać także wyparzać.



Gruszka do nosa :
Katar u niemowlaka usuwa również gruszka. Ale moim zdaniem nie usuwa dokładnie  i podrażnia śluzówki.

Ja do czyszczenia używam tylko aspiratora do noska.
A Wy co drogie mamusie używacie do czyszczenia noska Waszym maluszkom?

10 komentarzy:

  1. Tylko aspiratora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie mam gruszki... Mamy Aspirator Marimer i jestem bardzo zadowolona. Codziennie go używam, po nawilżeniu śluzówki solą fizjologiczną. Teraz, przy katarku - dużo częściej

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczny aspirator jak Twój i jestem również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała!:*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam TYLKO i wyłącznie aspiratora. Jak zobaczyłam gruszkę po używaniu to poprostu umarłam. Mimo wyparzania i mycia jej,ujżałam tam koszmar-pleść nieziemską. Nie chcę by moje dziecko z tym miało styczność.

    Używam tylko soli morskiej i aspiratora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cyba nie powinnam się wypowiadać bo nie mam dziecka. Choc pamiętam jak mama zawsze oczyszczala mi nosek i była to gruszka i była niezawodna :)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    POZDRAWIAM!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam zobaczyć posta z okazji 5 miesięcy Lenki i go usunęłaś :( wstawiaj bo muszę zobaczyc:D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy Post z okazji pięciu miesięcy Lenki już gotowy do czytania :) Zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko aspirator, poza tym że nie podrażnia śluzówki łatwo go umyć. ja dostałam gruszkę która była jednoczęściowa... no jak zadbać o czystość takiego przedmiotu?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej fajny artykuł ale ja bym porównał gruszkę do elektrycznego, mam haxe aspirator to po przesiadce z gruszki to niebo a ziemia heh polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.