12 lut 2014

* Chusteczki nawilżone dada

Witam Was,

Chciałam dzisiaj opisać Wam chusteczki nawilżone dada.
Jak dla mnie są idealne. Testowałam chusteczki z różnych firm ale chusteczki dada stu procentowo spełniły moje oczekiwania.
Są obecnie trzy rodzaje chusteczek Dada :
-Lavender ( (panthenol i wyciąg z lawendy)
-Naturals (alantoina i lanolina)
-Sensitive (panthenol i rumianek)

W opakowaniu znajdują się 72 sztuki za ok 5 zł dostępne są w każdej biedronce

Informacje od producenta:
Produkt posiada atest PZH oraz Pozytywną Opinię Instytutu " Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka ".
Wyjątkowo miękkie i delikatne chusteczki , które nie drażniąc skóry, pomagają usuwać wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając skórę swojego dziecka czystą i świeżą.
Chusteczki nawilżone są specjalną emulsją , która łagodny sposób pielęgnuję i nawilża skórę maleństwa wspomagając jej system ochronny.

Chusteczki nawilżone Dada Naturels:
Jakiś czas temu je zakupiłam , jestem z nich zadowolona. Są delikatne i ładnie pachną. Dobrze są nawilżone i bardzo dobrze usuwają kupkę :)

Chusteczki nawilżone Dada Sensitive
Zostałam je od znajomej. Nie podoba mi się ich zapach - odpycha mnie.
Są słabo nawilżone. Osobiście nie jest z ich zadowolona

Chusteczki nawilżone Dada Lavender:
 Zakupiła je od razu po urodzeniu Lenki. Bardzo ładnie pachną. są delikatne , nie podrażniają pupki mojej córeczki. Bardzo podoba mi się ich zapach i są bardzo dobrze nawilżone.

Moja opinia:

Szczerze polecam te chusteczki, używamy ich od początku. Jestem bardzo zadowolona z nich. Są miękkie i nie podrażniają pupki. Bardzo mi się podoba w nich to że na chusteczkach mają różne wzorki misie, kaczuszki, choinki itp.
Także dużą zaletą jest ich że w opakowanie zawiera 72 sztuki jest to bardzo duże porównując inne chusteczki nawilżające. Jedyną ich wadą jest że podczas gdy chce wyciągną jedną chusteczkę , to wyciągam kilka :)
Polecam je ! :)

A jakie Wy kochane używacie chusteczek nawilżonych  dla Waszych pociech ?

12 komentarzy:

  1. jak jeszcze mieszkaliśmy w PL to używałam tylko tych chusteczek, są naprawdę świetne, zresztą jak Zuza była większa to przerzuciłyśmy się z pampersów na te biedronkowe Dady i tez byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas Dady nie zdały niestety egzaminu - mały dostał po nich wysypki. Za to trafiliśmy (też w Biedronce) na Fiti i one jak najbardziej nam pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywam tylko zielonych lub pomarańczowych z Pampersa, czasem zdarzy się Bambino. Dade omijam szerokim łukiem, jak już muszę kupić w Biedronce wybieram Fitti

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas żadne nie uczulały. Najlepsze dla mnie Huggies - w czteropaku wychodzą taniej niż biedronkowe Dady, choć te też lubimy. Pampersy się ślizgają, a najgorsze są marki rossmann - bardzo suche

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi właśnie najbardziej z Dady pasują Sensitive-zapach Cię odpycha,bo są tak specjalnie zrobione,bez perfumowania dla dzieci ,którym może zagrażać alergia :)
    Gdy jesteśmy w biedronce kupuję je.

    Jednakże myśmy się przeżucili na różowe Babydream Rossmannowskie, kupuję w 4paku po 15zł ,a w każdej paczce jest 80szt. Polecam ! :D
    Ładnie pachną i nie uczulają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. My tez używamy Dady lub babydream i jesteśmy z obydwu mega zadowolone z Lenką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. My używamy tylko firmy Pampers,ale dużo dobrego też slłyszałam właśnie o husteczkach i pieluszkach firmy Dada,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas jedynie Dada spełniły nasze oczekiwania, a próbowaliśmy wiele ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Pampersy Dada również używamy :) bo na oryginalne pampersy Lenka ma uczulenie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. My używamy tylko pampersa z aloesem, kupuję w tesco 4 x64 chusteczki za 23 zł.

    Kiedyś połasiłam się na te rossmanowskie, ale jak dla mnie tragedia- słabo nawilżone.

    OdpowiedzUsuń
  11. my nie próbowaliśmy jeszcze Romanowskich chusteczek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.