4 lut 2014

* Paczka od Bebilonu



Witam Was,
Chciałam się dzisiaj pochwalić Wam jak miło mnie dzisiaj zaskoczył listonosz który doręczył mi paczkę od firmy Bebilon.
Jak byłam jeszcze w ciąży to zalogowałam się w programie www.bebiprogram.pl
Każda mama może tam się zalogować aby móc dostać jakiś upominek od firmy.

A więc ja dostałam próbkę mleka Bebilon 2 (powyżej 6 m-ca życia)

poradnik ekspertów dla rodziców pt. " Dziecko, Mama, Tata", i podręczoną teczkę.

Poradnik zawiera ważne informacje o
-karmieniu piersią,
-karmieniem mlekiem modyfikowanym,
-mama wraca do pracy,
-dziecko,
-mama,
-tata
W tym oto poradniku możemy dowiedzieć się różnych informacji które nas interesują aby dobrze się przygotować do opieki nad naszymi maleństwami.

Pomocny jest poradnik dla tych mam co pierwszy raz zostały matkami-tak jak ja :)

W teczce możemy zamieszczać różne dokumenty dotyczące naszych maluszków.

Co sądzicie o produktach marketingowych od firm ?

12 komentarzy:

  1. Ja lubię takie rzeczy. Przy małym dziecku wszystko się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heheheh ja czekałam na tą paczkę 6 miesięcy!:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo ZA - Dlaczego? Bo możemy zobaczyć jak produkty się sprawdzają.. Czy nam odpowiadają.. czy są skuteczne lub czy nas nie uczulają a przy tym nie musimy się rzucać na pełnowymiarowe produkty które czasami nie mało kosztują. Klient zraz patrzy inaczej na taką firmę.. Czuje się bardziej zadbany i dopieszczony.. i chętnie sięga po produkty danej marki jeśli są dla niego odpowiednie. Każda mama pewnie ma obawy przed podaniem swojemu maluszkowi "produktu próbki", ale w Twoim przypadku to Bebilon - firma dobrze znana na rynku - więc myślę, że większych obaw nie ma. Ja najbardziej lubię te firmy które wysyłają po 3-5 lub więcej próbek, mam możliwość przetestowania i zrecenzowania produktu - mogę wtedy już powiedzieć, że coś o produkcie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostalam tą paczuszkę,ale jeszcze do tego był śliniaczek Bebilona.

    Jeszcze od Gerbera dostaniesz,jak się rejestrowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, też dostałam. Pisałam o tym TUTAJ http://budujacamama.blogspot.com/2013/12/pierwsze-jedzonko-czyli-jak-rozszerzec.html polecam HIPPa - dostałam za 1gr marchewkę i soczek jabłkowy - do odbioru w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam bon do Rossmanna z HiPP'a i pełno zniżek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty promujące ? Czemu nie, jeśli możemy je zużyć, przypadną nam do gustu( a szczególnie naszym dzieciom) to jak najbardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z góry za spam przepraszam, ale piszę, aby informację pewną przekazać. Bo zabaw kilka odbywa się na naszych blogach dwóch i może akurat ktoś chętny byłby, aby przyłączyć się :) ? Jeśli nie to jeszcze raz bardzo przepraszam za głowy zawracanie, wywalcie ten komentarz... Ale jeśli ciekawi jesteście to słów kilka napisać bym chciała :)

    Pierwsza zabawa jest fotograficzna. Jest to "Mega konkurs urodzinowy". Nagrody przeróżne - dla dzieci, dla dorosłych. Zwycięzców będzie aż 121 !!! Szał prawda ;) ?
    Druga zabawa polega na wpisaniu ciekawej, zabawnej historyjki z wizyty z dzieckiem u lekarza. Nagrodą jest lekarski zabawowy zestaw "Doktor Dośki" z Kliniki dla pluszaków :) Wygrają 3 osoby !
    Trzecia zabawa to zwykła rozdawajka z okazji zbliżającego się Dnia kota. Do wygrania koci pamiątkowy album :) Więc jeśli jesteście kotów przyjacielem to coś dla Was!

    Nie chcę być jeszcze bardziej natarczywa i linków wstawiać nie będę. Jeśli jednak zainteresowały Was te nasze konkursiki to serdecznie zapraszam na mój profil, tam wystarczy kliknąć na BABYLANDIA (po pierwsze dwie zabawy) i KSIĄŻECZKI SYNKA I CÓRECZKI (po trzecią zabawę). Na paskach bocznych tych blogów są banerki, więc szybciutko i bez problemu powinniście trafić do postów konkursowych :)

    Serdecznie zapraszam i przepraszam, przepraszam, przepraszam tych co sobie takich wiadomości nie życzą...

    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała się tam zgłosić :) Dzięki za odwiedziny zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała się tam zgłosić :) Dzięki za odwiedziny zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA gorąco polecam program rossnę w rossmannie naprawdę wiele próbek i fajne drobiazgi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.