10 lut 2014

* Ulubione danie Lenki




Witam Was,
Jak Lena skończyła 4 miesiące, to zaczęłam jej rozszerzać dietę , aby zasmakowała też innych potraw a nie tylko samo mleko :) chociaż mleko też jest ważne do prawidłowego rozwoju dzidziusia.

Ostatnio wprowadziłam do jadłospisu Lenki buraczki.
Bardzo ciekawa byłam czy jej zasmakują, za pierwszym razem jak jej dałam to widziałam , że jej zasmakowały ,ale dałam tylko kilka łyżeczek bo się bałam że może pojawić się reakcja alergiczna.

Na szczęście nic się nie pokazało, na razie na nic nie jest uczulona , więc pozwoliłam sobie wczoraj ugotować jej zupkę z buraczkami , zjadła cały słoiczek i krzyczała że chce jeszcze :)
Taka mała aż już wie czego chce i ma swoje ulubione smaki. Jak na razie najbardziej do gustu jej przypadły buraczki , a najmniej brokuły.
Nie lubi brokułów, pluje nimi :) ale mi się wydaje, że dużo dzieci nie lubi jeść brokułów jak byłam dzieckiem to też ich nie lubiłam.
Jestem ciekawa co jeszcze jej przypadnie do gustu :)
A Wasze maluszki jaką mają ulubioną potrawę? co im najbardziej smakuje? :)





3 komentarze:

  1. Mojej małej szczerze mówiąc jeszcze nie dawałam. Mam zamiar w najbliższym czasie :) Ciekawa jestem czy będą jej smakować.

    Moja uwielbia dynie i marchewkę ;)
    brokułami i szparagami pluje (szkoda,bo ja je uwielbiam) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. PS ten śliniaczek "Bez jedzenia nie podchodź" jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas Sikunia to jednak fenomen: uwielbia wszystko co zielone w zupie czyli natkę pietruszki, koperek, brukselkę a Lusia wcina wszystko co popadnie i to mnie bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.