1 lut 2014

* Wymarzone wakacje - czyli jakie??



Nie mogę się doczekać wakacji :).
Tak już bardzo bym chciała żeby nadeszły. Mam tyle planów a jeden z nich jest taki, żeby wyjechać z całą rodzinką (Lenka, mój mąż i ja) w góry. Bardzo o tym marze ale nie wiem czy te marzenie się spełni. Bardzo bym chciała wyjechać do Zakopanego. Byłam tam kilka lat temu na wycieczce szkolnej i po prostu zakochałam się w tym miejscu.
Lenka będzie już większa, wiadomo że z rocznym dzieckiem nie będę chodzić po górach ale w Zakopanym oprócz gór jest wiele ciekawych miejsc, które warto zobaczyć.
Marzy mi się wynająć drewniany domek i żebyśmy spędzili ten czas tylko sami ze sobą. Odpoczęli od wszystkich codziennych spraw i problemów. Mam nadzieje, że moje marzenie się spełni, od tego są marzenia żeby je realizować. Zobaczymy jak to będzie
, ale z wielkim utęsknieniem czekam na te wakacje nie tylko dlatego że mam zaplanowany wyjazd go gór ale także dlatego , że Lenka będzie już większa, będzie więcej rozumieć i być może już chodzić. Zniknie ta zima, ten paskudny śnieg. Nienawidzę zimy ale za to kocham lato. Dlatego cieszę się, że Lenka jednak urodziła się latem ( późnym ale jednak latem :D ).

A Wy macie już zaplanowane wakacje? Gdzie pojedziecie z swoimi pociechami, lub sami ? :)

Jeszcze do tych wakacji pozostało trochę czasu , więc zobaczcie co moja kruszynka wyprawia :) już Ładnie siedzi, niestety jeszcze nie sama, musi być jeszcze oparta o coś ale i tak szybko rośnie, że nie mogę aż uwierzyć, że tak szybko czas leci :D.





8 komentarzy:

  1. Oooo ja też się w Zakopanym zakochałam <3

    Ślicznie już siedzi,nasza się podnosi już,ale spokojnie ma jeszcze czas. Potrafi już sama usiedzieć,ale wstać (tzn poderwać się) do siedzenia sama nie potrafi ;)

    Jak czas leci,poznajemy tylko po dzieciach, patrz Wiki latem 6 lat ,a Karina roczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :)
    mi też się marzą wakacje w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam góry pod nosem, morze mi się marzy, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam odwrotnie :)
    morza mam dość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna malutka :) Ostatnio bardzo mnie wzruszają takie maluchy, bo moja córa ma już ponad 3 lata :) My z racji, że od pół roku mieszkamy w Wiedniu zapewne wakacje spędzimy na tutejszych basenach i nie tylko:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna maleńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.