28 lut 2014

* Recenzja płynu i szamponu Dzidziuś






Witam chciałam Wam dzisiaj zaprezentować żel hipoalergiczny do mycia butelek i próbki szamponu do mycia główki. Produkty dostałam w związku z podjęciem współpracy z firmą Dzidziuś.
 
Żel hipoalergiczny do mycia butelek oraz artykułów dziecięcych

Właściwości produktu:
- neutralne pH
- skutecznie usuwa osady z mleka oraz soków,
- łatwo się wypłukuje , nie pozostawiając smug i zapachu,
- dzięki zawartości ekologicznych substancji łatwo ulega biodegradacji ,
- żelowa konsystencja ułatwia dozowanie,
- wydajny w użyciu,
- nie zawiera alergenów , parabenów ,barwników, SLS, SLES, Cocamide DEA



Sposób użycia:
Mycie butelek: 1-3 kropli żelu wlać do butelki następnie dodać niewielką ilość ciepłej wody dokładnie wyczyścić butelkę przy pomocy szczotki do butelek. 
Spłukać dokładnie czystą wodą do momentu całkowitego usunięcia piany. 
Inne artykuły (smoczki, zabawki itp.): Przygotować kąpiel myjącą z ciepłej wody oraz 5-10 kropli żelu następnie umieścić w niej smoczki, zabawki itp. i dokładnie wyczyścić przy pomocy gąbki do mycia naczyń. Spłukać dokładnie czystą wodą do momentu całkowitego usunięcia piany.

Moja opinia :
Moim zdaniem żel jest świetny, chociaż się przyznam , że nie używałam nigdy żelu do mycia butelek, ponieważ się bałam że piana do końca się nie wypuka. Na szczęście żel Dzidziuś dobrze się wypukuje i usuwa osad z mleka. Miałam nadzieje, że dzięki żelu Dzidziuś uda mi się wymyć smoczek od butelki, który Lenka wybrudziła od marchewki , ale niestety z tym sobie żel nie poradził. Dużą zaletą żelu jest to, że można nim myć także zabawki dziecięce.
Żel bardzo ładnie pachnie , jest bardzo wydany, ponieważ konsystencja jego jest gęsta.
Żel jest o pojemności 500 ml.



Plusy
+ pojemność, buteleczka posiada aż 500 ml
+ gęsta konsystencja
+ przyjemny zapach
+ łatwy w użytkowaniu
+ bardzo dobrze wypłukuje piane
+ cena jest przystępna wynosi ok. 8 zł
+ dostępność produktu

Minusy
- żel według mnie ma jedną wadę , nie chce domyć smoczków po marchewce
Żel możemy zamówić w sklepie internetowym TUTAJ  lub w każdym sklepie z artykułami dla dzieci oraz w hipermarketach.
Polecam żel hipoalergiczny ponieważ bardzo dobrze usuwa osad z butelki i jest bardzo wydajny. Na pewno go zakupie jeżeli mi się skończy.

Moja ocena : 5/5
Cena produktu : ok. 8 zł

A teraz czas powiedzieć kilka słów o próbkach szamponu Dzidziuś.




Trochę słów o produkcie :
Szampon Dzidziuś przeznaczony jest dla niemowląt i dzieci powyżej pierwszego miesiąca życia. Doskonale nadaje się do delikatnego i skutecznego mycia włosów dzieci. Zawiera naturalne i łagodne składniki, które nadają włosom miękkość i zdrowy wygląd. Dzięki zawartości protein pszenicznych oraz wyciągu z bawełny ułatwia rozczesywanie, pielęgnuje i dobrze się spłukuje. Nie zawiera barwników, nie drażni spojówek i błon śluzowych. Posiada pH przyjazne dla skóry. Szampon Dzidziuś polecany jest również dla dorosłych o szczególnie wrażliwej i suchej skórze.
Moje zdanie :
Zostałam tylko próbki  szamponu Dzidziuś więc nie miałam możliwości zauważyć wszystkich zalet i wad szamponu jakie posiada.
Opisze to co zauważyłam:
 Szampon bardzo dobrze się pieni, nie szczypie w oczka Lenkę. Szampon posiada gęsto konsystencję, bardzo ładnie pachnie.
Do tej pory nie myłam główki Lenki szamponem ,tylko mydełkiem.
Więc na pewno zakupie szampon Dzidziuś żeby zauważyć działania szamponu.





4 komentarze:

  1. Kochana , nie wymyje Ci ze smoczka marchewki ponieważ się karoten "wżarł" w silikon i go naturalnie pofarbował :D

    Żel taniocha ,rozejrzę się po Rossmannie i sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelu nigdy nie używałam, wszystko myłam szarym mydłem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.