4 kwi 2014

* Chusteczki do demakijażu


Na spotkaniu blogerek otrzymałam chusteczki do demakijażu od firmy CORINE de FARME. 
Mówiąc szczerze nie używałam nigdy chusteczek do zmywania makijażu tylko płyn ale jak już otrzymałam to warto przetestować.



Więc tak zacznę od opakowania. Chusteczki znajdują się w foliowym opakowaniu z otwarciem na wlepkę.
Chusteczki wyciągają się osobno co jest dużym plusem , ponieważ nie lubię jak chcę użyć jednej a z opakowania wychodzi kilka :)

Chusteczki i już nawilżone i bardzo ładnie pachną. Nie podrażniają skóry, są hipoalergiczne oraz bez parabenów, sztucznych barwników oraz są  100% degradowalne   - tak twierdzi producent.

Chusteczki domywają mój makijaż (tusz do rzęs, podkład, puder i kredka do oczu ) ale czy by poradził sobie z mocnym makijażem tego nie jest w stanie ocenić. Ciężko jest mi zmyć tusz z rzęs chusteczkami , muszę kilka razy przecierać oczy.
Ogólnie jestem zadowolona z chusteczek do demakijażu z firmy Corine de Farme na pewno jeszcze je zakupię jak mi się skończą.
Cena chusteczek wynosi 6 zł za 25 sztuk więc się opłaca.

Także zapraszam do zapoznania się z innymi kosmetykami Corine de Farme na stronie internetowej oraz fanpage. A także do poznania innych marek należących do Forte Sweden.



8 komentarzy:

  1. Ja też na płynie jadę, ale można by chusteczki wypróbować, szczególnie, że drogie nie są.

    OdpowiedzUsuń
  2. One są dobre do oczyszczania twarzy ,szału nie robią. Ale podstawowy makijaż zmazują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sama takich uzywam i uważam że są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No szału nie robią :) ale mi odpowiadają, bo mój makijaż zmywają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie polecam chusteczek do demakijażu , wiele o nich czytałam i nie są dobrym sposobem na oczyszczanie twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Usuwam makijaż z reguły żelem lub płynem micelarnym, ale zawsze czaiłam się na chusteczki:) Może w końcu się skuszę :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam są lepsze sposoby do pozbycia się makijażu z twarzy ale chusteczki nie są najgorsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze szkoda,ze ja nigdy nie miałam okazji byc ba takim spotkaniu bo widzę,ze duzo rzeczy mozna potem wypróbować . Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.