17 kwi 2014

* Dlaczego imię Lenka ?

Wiele znajomych często zadaje mi pytanie dlaczego daliśmy naszej córeczce na imię Lena.
W sumie Wam szczerze powiem, że nie byłam gotowa na to że będę mieć dziewczynkę, bo do końca rozwiązania nie znałam płci dziecka. Ja chciałam mieć synka Adasia a do imienia dziewczynki nie przywiązywałam wagi. Miała w głowie różne imiona jakie bym chciała żeby moja córeczka miała , jakby się okazało że to jest dziewczyna :) myślałam o imieniu Marta, Amelka lub Zuzia z żadnych z  tych imion nie przypasowało mojemu mężowi a z jego zdaniem wypadało mi się liczyć :)

 i po długiej burzliwej dyskusji zdecydowaliśmy że jak będzie dziewczynka to będzie Lenka ale ja i tak gdzieś w środku miałam nadzieje na chłopca :)
Imię Lena spodobało mi się, mąż jeszcze zaproponowała imię Laura ale jednak postawiliśmy na Lenę :)

 Podoba mi się to imię bo jest krótkie i można na wiele sposobów zdrobnieć np. Lenka, Lencia, Lenia lub Leniuszek :)



Ale jak już urodziłam i nazwaliśmy naszą córeczkę Lena to wtedy dopiero dowiedziałam się , że to jest najbardziej popularniejsze imię w 2013 roku.
W sumie to mi nie przeszkadza w Jastarni jest są tylko trzy Lenki :D

A Wy czym sugerowaliście się przy wyborze imion Waszych dzieci ? : )

A tu zdjęcia Lenki w sukience od babci Asi :)



8 komentarzy:

  1. My z mężem już bardzo dawno myśleliśmy, że jak kiedyś będziemy mieć córkę to damy imię Zuzia :) I mamy nasza Zuzie. Teraz w drugiej ciąży również mamy wybrane imiona, bo myślałam o tym jeszcze zanim zaszłam w drugą ciąże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lena to śliczne imię.. Kojarzy mi się z mądrymi i pięknymi kobietami (nie wiem dlaczego) :D

    Od kiedy się dowiedziałam że urodzi nam się synek myślałam nad imieniem dla niego. Podsuwałam mojemu Marcinowi różne imiona i nic no dosłownie NIC mu się nie podobało.. aż w końcu padło Kamil i już zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od zawsze marzyłam o imieniu dla córki Karina dlatego młodsza tak ma. :D
    Wiktoria ma swoje imię dlatego,że w ciąży przeżyła wypadek samochodowy bez szwanku,a Victoria znaczy zwycięstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksadnrowski odziedziczył imię po pradziadku, dziadku męża, którego ten nie miał możliwości poznać. Natomiast w wersji dziewczęcej byłby Różą lub Rozalią, po mojej prababci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imię Lena podobało mi się od dawna i tak miałam zamiar nazwać swoją córkę. W momencie gdy okazało się że jestem w ciąży przygotowałam wersję i dla chłopca i dla dziewczynki czyli Lena lub PAtryk. PRzedstawiłam swoje propozycje narzeczonemu, a jemu się spodobały. A jako że tak wyszło że mam synka to drogą eliminacji wyszedl Patryk. Może następnym razem uda mi się wcelowaćw Lenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas padło na Lenę bo to było jedyne imię, do którego się zgadzaliśmy. Teraz mamy 3 Leny z tego samego rocznika w jednej klatce, o mieście nawet nie myślę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nam też podobało się imię Lena ale zorientowałam się, że jest popularne, bo na placu zabaw co rusz słyszałam "Lenka idziemy do domu" :)
    Podoba mi się zdrobnienie "Leniuszek" :D
    Nie dziwię się, że wybraliście to imię, bo jest proste i ładne za razem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Imię Lena, piękne, bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.