30 mar 2014

* Myjemy buteleczki z Nukiem


Witam, przychodzę do Was z recenzją płynu "SPUL REINIGER" do mycia butelek z firmy NUK , który otrzymałam na spotkaniu blogerek. Szokiem dla mnie było to , że firma NUK posiada środki czystości. Zawsze tą firmę kojarzyłam sobie z butelkami i smoczkami a tu taka pozytywna niespodzianka :). A Wy wiedzieliście , że firma NUK ma także środki czystości ? :D
Płyn do mycia butelek jest przeznaczony do mycia artykułów dziecięcych takich jak : butelki, smoczki, zabawki, talerzyków i sztuców.




Kilka słów od producenta o produkcie
Płyn do mycia NUK został stworzony specjalnie z myślą o myciu artykułów dla niemowląt.
Receptura oparta jest na sładnikach naturalnych , których enzymy szczególnie skutecznie usuwają zabrudzenie powstałe z mleka , papki czy soków. Przy tym , płyn do mycia NUK jest na tyle łagodny , że bez obaw o zdrowie dziecka , można nim myć zarówno butelki , smoczki kubeczki, sztućcedo nauki jedzenia , jaki części laktatora, czy czy nadające się do mycia zabawek.

Informacja o produkcie
- składniki na bazie naturalnej
-substancje biologiczne łatwo ulegające rozkładowi
-ph - neutralne dla skóry
-nie zawiera alergenów , sadników barwiących i zapachowych


Moja opinia
Płyn do mycia butelek jest w kolorze "lekko" żółtym a buteleczka jest zgrabna i się swobodnie mieści w dłoni. Płyn dobrze się pieni. Po wylaniu go na gąbeczkę umyłam nim butelkę, smoczek, zakrętki od dwóch butelek i sztućce. Dzięki temu uważam, że jest wydajny. Uważam i czuję, że wszystkie rzeczy, które nim umyłam są czyściutkie i świeże. Takiego wrażenia nie mam po zastosowaniu zwykłego płynu do naczyń. Płyn spłukuje się bardzo dobrze, a po umyciu butelki nie czuć w niej zapachu płynu do mycia. Producent zaleca wlanie płynu do butelki i pozostawienie na jakoś czas by wytworzyła się reakcja. Ja wylałam płyn na gąbkę do naczyń ponieważ nie miałam aż takiej potrzeby wlewać go do butelki aby coś rozpuszczał.

Po zastosowaniu tego płynu czuję suchość dłoni. Są takie nieprzyjemne i od razu musiałam je posmarować kremem do rąk. Uważam, że cena za jaką można kupić ten płyn jest dość wysoka. Kosztuje on bowiem ponad 15 zł. Na buteleczce nie jest napisane jaka ilość jest przeznaczona do umycia butelki.
Jeżeli ktoś ma dziecko, które ma kłopoty z brzuszkiem bądź jest alergikiem powinien się zainteresować kupnem tego płynu. W przeciwnym razie uważam, że jest to zbędny wydatek. Mimo pozytywów, którymi mnie zaskoczył i dużej objętości -380ml raczej go nie kupię. Jest dla mnie za drogi. Jeśli cena byłaby niższa niż 10 zł mogłabym się zastanowić nad jego kupnem. 


Plusy:
+ wydajny,
+ nie czuć zapachu po umyciu artykułów,
+ dobrze usuwa brud ,
+dobrze się pieni,
+nie szkodliwy ,
+dostępność ( w sklepach internetowych, sklepach z artykułami dziecięcymi np .Smyk, w marketach )

Minusy:
-suche dłonie,
-cena,
-brak opisu na opakowaniu jaka ilość jest potrzebna do umycia butelki





Szczerze mówiąc ze względu na cenę i suchości dłoni jakie ma po stosowaniu płynu to bym go nie zakupiła.
Moja ocena produktu 6/10
Cena ok 15 zł

www.nuk.pl

5 komentarzy:

  1. Będę musiała sobie takie cudo sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten płyn na półkach w sklepie, ale nigdy mnie nie zainteresował, uważałam to za zbędny wydatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny środek - my juz nie potrzebujemy na szczęscie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja używam go praktycznie codziennie. Fakt jest mało wydajny, ale mam pewność, że naczynia mojej córki są w czyste, a to dla mnie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczęłam go używać gdy moja córeczka Marysia miała 3 mc, i bardzo sobie go chwale pomimo ceny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.