20 kwi 2014

* Winogronowy witaminowy balsam do ust

Witajcie dzisiaj zrecenzuje Winogronowy witaminowy balsam do ust z firmy Laura Conti. Pomadkę otrzymałam na spotkaniu blogerek i tak szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie.
Opakowanie balsamu jest małe podręczne i mocno zamykaną skówką. Balsam do ust bardzo ładnie i intensywnie pachnie winogronami, bardzo podoba mi się zapach aż chciało by się "zjeść " :) Balsam zawiera witaminy A i E które wspomagają intensywniejsze nawilżenie ust.



Producent nam obiecuje że :



Przed użyciem balsamu miałam bardzo popękane usta i suche. Po 2 tygodniach codziennego stosowania balsamu moje usta stały się delikatne w dotyku i bardzo nawilżone a problem z popękanymi ustami skończył się raz na zawsze :)
z efektu działania balsamu winogronowego, witaminowego jestem bardzo zadowolona. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się tego bo żadna pomadka ochronna ani balsam do ust nie działam na moje usta ale ten balsam zadziałał w stu procentach.

Więc bardzo gorąco polecam Wam balsam winogronowy witaminowy z firmy Laura Conti jeżeli jeszcze nie mieliście okazji użyć jej oraz inne rodzaje.
Balsam do ust zakupić możemy w drogerii takiej jak np. Rossmann w cenie ok 5-6 zł.
Także zachęcam do polubienia fanpage firmy Lura Contin.


8 komentarzy:

  1. bardzo fajnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam straszny problem z popękanymi ustami. Nic nigdy mi nie pomaga.. Skuszę się na ten balsam, może on zdziała jakieś cuda :) Pozdrawiam :) http://fashionkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo fajna :D
    Ja jestem bardzo zadowolona z mojej ale ta też brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłaby... Znaczy używałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam winogrona...od razu bym go zlizała z ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.