29 kwi 2014

* Jak to było

Witajcie, dzisiaj przyglądałam swoje zdjęcia jak byłam w ciąży i sobie pomyślałam jak szybko ten czas zleciał :)

Chociaż ja się śmieje, że ja byłam w ciąży nie 9 mc tylko 7 mc :) bo o ciąży dowiedziałam się w 12 tyg ciąży że będę mamą :)

Ja ciąże bardzo dobrze znosiłam. Nie wiem co to są mdłości, wymioty i zgaga.
Całe szczęście, że tego nie doznałam :) nogi mi puchły dopiero pod koniec ciąży ale to może dlatego że termin miałam dopiero na 2 września. Także całe lato musiałam brzuszek nosić ale upałów na szczęście dużych nie było więc dałam radę. Ale brzuszek miałam spory już pod koniec w ciąży , chociaż do do 6 mc nie było wcale widać że jestem w ciąży bo miałam malutki brzuszek ale jak mi wybił w czerwcu to schylać się nie mogłam :) mocno mnie kopała, praktycznie przez całą ciąże.



Ogólnie to okres ciąży bardzo miło wspominam bo jednak pod serduszkiem nosiłam nowe życie :)
naszą kochaną Lenkę a teraz ona wszystkich członków rodziny jest oczkiem w głowie :D
A jak u Was przebiegała ciąża ? :) dały Wam dzidziusie popalić w brzuszku ? :)

A tu zdjęcia jak wyglądałam z brzuszkiem :D


 Te zdjęcia były robione w czerwcu, gdy byliśmy w zamku w Rzucewie

A te zdjęcia są z naszego ślubu cywilnego 7 sierpnia , a naszymi światkami była Gosia Świat Recenzji z swoim mężem Marcinem :)
Brzuszek był spory :)


4 komentarze:

  1. O matkooo zabiję Cię za to zdjęcie , byłam tu 2 tygodnie po porodzie i wyglądalam jak baleron !

    Moja ciąża przebiegała niestety bardzo skomplikowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja tez pamiętam jak sie toczyłam w ciązy heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty młoda dupa jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie druga ciąża była znacznie łaskawsza od pierwszej. Pięknie wyglądałaś z brzuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.