14 kwi 2014

* Kolczyki idealne na każdą okazję


Witam Was kochani, dzisiaj przychodzę z recenzją kolczyków które otrzymałam na spotkaniu blogerek od firmy Czarna Perła.
Firma Czarna Perła zajmujemy się własnoręcznym tworzeniem biżuterii. Firma Czarna Perła oferuje nam ciekawe upominki, galanterię, produkty przydatne w każdym domu oraz dodatki.



Kolczyki które ja otrzymałam zostały przetestowane przez moją  szwagierkę Monikę. Ja nie mogłam ich przetestować ponieważ nie mam przekutych uszów (kiedyś miałam ale dziurki mi zarosły, ale to długa historia )

Kolczyki są w kształcie perełek w kolorze beżowym, wiszące o długości 3,5 cm. Nie wplątują się w włosy i są wygodne i lekkie.
Kolczyki perełki można ubrać na każdą okazję także do codziennego ubioru. Bardzo dobrze współgrają
w komplecie z innymi kolorami pereł przy naszyjnikach oraz idealnie kontrastują z każdym kolorem włosów.

A Tak prezentują się kolczyk9i na uszach :D


Gorąco zapraszam do polubienie fanpage firmy Czarna Perła  oraz do zakupienia biżuterii z strony internetowej firmy :)


www.czarnaperla.sklep.pl




7 komentarzy:

  1. Śliczne Perełki :) Bardzo mi się podobają wyroby własnoręczne.. sama kiedyś robiłam sobie kolczyki z modeliny.. niestety w większości wypadków do wyprodukowania takich kolczyków używa się najtańszych produktów.. często sztucznego pochodzenia.. A takowe mnie uczulają :/ Kończy się zaczerwieniami albo ropą..

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo śliczne te perełki :D
    Moje wyglądają jak jakieś odpustowe cukierki :d
    haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolczyki mogły by stanowić biżuterię ślubną, skromne aczkolwiek piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo uniwersalny fason i kolor zapewne będą pasowały do wielu rzeczy :) POzxdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne - kolor mi się widzi, choć całość trochę nie w moim stylu ^^"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.