27 kwi 2014

* Mycie zabawek NUKIEM

Witam,  dzisiaj nadszedł czas aby napisać recenzję o Uniwersalnym płynie do mycia oraz Antybakteryjny środek do czyszczenia z firmy NUK.
Produkty otrzymałam od firmy na spotkaniu blogerek.


A więc tak najpierw zacznę od recenzji Antybakteryjnego środka do czyszczenia NUK.





Buteleczka jest  typu spray co ułatwia użytkowaniu płynu. Pojemność płynu w buteleczce zawiera 380 ml. Kolor płynu jest przezroczysty.

Więc tak Antybakteryjny płyn, jak mówi producent jest gotowy do użycia, przeznaczony do czyszczenia i dezynfekcji powierzchni niemających kontaktu z żywnością i środkami żywienia zwierząt oraz przedmiotów np. zabawek , podkładek do przewijania, nocników. Dużym plusem płynu jest to że nie jest szkodliwy dla dziecka i zawiera   substancje czynne na bazie naturalnych składników.

Ja płynu użyłam do odświeżenia zabawek Lenci, do umycia jej samochodziku.
Bardzo dobrze wszystko się domyło  zabawki i samochodzik bardzo ładnie pachniały po  zastosowaniu płynu.
 A teraz mam pewność że wszystko jest świeże i pachnące :)
 Dostępność produktu : w sklepach z artykułami dziecięcymi np. www.e-swiatdziecka.com.pl
Cena produktu : ok 20 zł za 380 ml

A tak wyglądają czyste i pachnące zabawki i samochodzik :)



 Także zachęcam do zagrzania na stronkę firmy NUK gdzie znajdziecie nowe produkty do czystości i także smoczki butelki itp oraz zachęcam Was gorąco do polubienia na facebooku fanpage firmy NUK :)


www.nuk.pl 

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten płyn :D
    Używałam już go kilka razy i zamierzam się wypowiedzieć jak tylko dorwę się do aparatu....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ja zacofana! Nie stosowałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja własnie czyszczę nim podkładkę do przewijania ponieważ mój Mały jeszcze taki mały ( :D ) że no.. nie bardzo mam jeszcze co nim czyścić a podkładkę to ohooo uda mu się czasami zafajdać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy żadnego płynu do mycia zabawek, myłam je zwykłym szarym mydłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko zostało bardzo dokładnie opisane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.