18 kwi 2014

* Żel pod prysznic

Dzisiaj zawitam z recenzją kremowego żelu pod prysznic hydrooliwką "Fresh and Creamy " z firmy SORAYA który otrzymałam na spotkaniu blogerek.



Kremowy żel pod prysznic jest z odświeżającym ekstraktem z trawy cytrynowej i nawilżającym wyciągiem z grejpfruta. Żel ma bardzo ładny zapach taki odświeżający, bardzo mocno czuć zapach cytryny niż grejpfruta. Zapach żelu na ciele intensywnie pachnie i czuje go ok 2-3 h.

Zamknięcie buteleczki jest na zatrzask typu klik, zamknięcie jest mocno szczelne.
Buteleczka jest zgrabna i dopasowuje się do kształtu dłoni co powoduje łatwe użytkowanie żelu pod prysznic. Pojemność buteleczki żelu zawiera 500 ml.

Konsystencja żelu jest gęsta w kolorze zielnym. Żel bardzo mocno się pieni na ciele a skóra po zastosowaniu żelu jest delikatna i miękka w dotyku, aż dziwne bo ja mam bardzo suchą skórę . Żel wystarcza na długo , ponieważ jest bardzo gęsty.

Cena kremowego żelu pod prysznic z hydrooliwką wynosi ok 8 zł do 13 zł

Zapraszam serdecznie do polubienie fanpage firmy SORAYA oraz do odwiedzenia strony internetowej firmy SORAYA aby móc zapoznać się z kosmetykami jakie oferuje firma SORAYA


www.soraya.pl


5 komentarzy:

  1. Hm. Pewnie wypróbuję - uwielbiam żele <3

    http://iitiismyliife.blogspot.com/2014/04/springmint.html

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi kusząco - wesołych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez uwielbiam ten żel pod prysznic ! Jest duży wydajny pięknie pachnie i super sie pieni. Nie podrażnia nawet delikatnej skóry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.