22 sty 2014

* Nowa zabawka Lenki

Witam Was,
Chciałam Wam dzisiaj opisać nową  zabawkę Lenki a jest to kostka. Mąż ją zakupił w Rossmannie z firmy babydream . Lenka jak zobaczyła kostkę od razu rączki zaczęła wyciągać po nią :D.
Zabawka wykonana jest z materiału, posiada lusterko, gryzak oraz zaczep, który może służyć do zaczepienia na macie edukacyjnej, lub do łóżeczka. Kostka jest bardzo kolorowa a w  środku grzechoczy :).
Lenka bardzo lubi się ją bawić. Dużym plusem jest tej kostki , że jest wykonana z materiału i wiem że podczas zabawy z kostką krzywdy sobie nie zrobi.

Koszt takiej kostki wynosi ok 20 zł

A tu zdjęcia podczas zabawy :D





12 komentarzy:

  1. Ale fajna kosteczka :)
    I posiada uwielbiane przez dzieciaczki tasiemki :)
    Moja Kainka uwielbia bawić się swoim Paciciakiem ,który ma tasiemki. Przecgląda je,obraca w rączkach,dotyka i mumla w buźce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jaka słodka :))

    http://nathantoja.blogspot.com/ obserwuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny, na pewno będę tu zaglądać :) pozdrawiam! Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest jak dzieci dostają nowe zabawki i ja jestem przekonany, że jest to bardzo fajna sprawa. U mnie maluchy aktualnie dostały zabawki ogrodowe https://modino.pl/ogrodowe i jestem zdania, że doskonale się nimi bawią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci uwielbiają tego typu zabawki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.