25 mar 2014

* Delikatna skóra jak pupcia niemowlęcia



Witam Was kochani, dostałam na spotkaniu blogerek krem Nagoya arganowy który pochodzi z Maroko.  Po pierwszym razem stosowania go już zauważyłam że moja skóra jest gładka a krem niesamowicie szybko się wchłania w skórę.

Kilka słów o produkcie
Delikatny krem nawilżający, stworzony na bazie aktywnych składników nawilżających i dodatków bogatych w prowitaminę B5. Krem na bazie czystego oleju arganowego, dzięki wysokiej zawartości wit. E  i F, a także kwasów oleinowych omega-9 oraz linolowych omega-6 głęboko i skutecznie nawilża skórę, przyspiesza naturalną odbudowę komórek, regeneruje i zauważalnie poprawia napięcie skóry.
Posiada działanie antyoksydacyjne i przeciwtrądzikowe. Argan ma wysokie właściwości przeciwstarzeniowe, reguluje gospodarkę hydrolipidową, zapobiega, zmniejsza i hamuje oznaki zmęczenia i starzenia się skóry. Krem arganowy oparty na oleju arganowym wzmacnia skórę i chroni przed działaniem wolnych rodników, pobudza skórę do odnowy, rewitalizuje ją i 
odżywia, przeciwdziała podrażnieniom.


Moja opinia
Krem ma zapach przyjemny-zwracam na to uwagę ponieważ nie lubię kremów które pachną tak mocno aż zatyka nos :D
 Krem ma konsystencje gęstą ale bardzo łatwo się go rozprowadza po ciele. Krem można stosować do twarzy i ciała, ja natomiast krem używałam do ciała ponieważ skórę mam bardzo suchą ale odkąd używam krem Nagoya moje ciało jest gładkie w dotyku i nawilżone aż przyjemnie mi się je dotyka :D. Dużym plusem kremu Nagoya jest to że wykonany jest z naturalnych składników. Bardzo cenie sobie naturalne kosmetyki. Kosmetyki które pochodzą z Maroko można zakupić na stronie internetowej www.marokosklep.pl Gorąco polecam ! :D
Moja ocena 10/10
Cena kremu 5,17 zł / 100 ml

 www.marokosklep.pl

4 komentarze:

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.