8 gru 2013

* Czemu nie orginalne pampersy ? :)

Witajcie :)
Chciałam Wam opowiedzieć co mojej córeczce się przetrawiło.
A więc używaliśmy przez jakiś czas oryginalnych pampersów ale pewnego razu zauważyłam  że moja córunia ma na cipusce czerwone plamki ;( i koleżanka mi doradziła żeby zmienić pampersy na pampersy "dade"(które możemy zakupić tylko w biedronce) a więc tak zrobiłam i zakupiłam maście które powinny wytępić te plamki. I powiem Wam że jest już lepiej.
Ale tak się zastanawiam dlaczego pampersy mają takie działanie że pampersy oryginalne sprzyjają jednemu dziecku a drugiemu zaś inne. Ciekawe od czego to zależy.
a jak Wy uważacie ? jakie pampersy używają wasze pociechy ? też miały uczulenie na jakieś pampersy ? :)chętnie  poczytam waszych opinii na ten temat.
ale teraz życzę dobrej nocki :)







1 komentarz:

  1. Ja używam tylko pieluszek wielorazowych. Zapraszam, poczytasz o nich w zakłądce ekoPieluszki na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.