10 gru 2013

* Szczepienie ;(

Byliśmy dzisiaj z Lencią na drugim szczepieniu.
powiem Wam szczerze że myślałam że malutka to gorzej zniesie,ale jednak nie jak to mówią strach ma zawsze wielkie oczy :).
jak pani pielęgniarka pierwszy raz zaczęła wkuwać igłę to wcale ją to nie ruszyło aż w szoku byłam ale już za drugim razem jak zaczęła wkuwać to już się rozpłakała ale nawet szybko się uspokoiła a za trzecim razem to już biedna nie wytrzymała ;( to już było za dużo dla niej.
Ale dała radę moja Lencia, dzielna dziewczynka z niej po mamusi hihi :). Ale lepiej zniosła to szczepienie niż pierwsze.
Jak wróciliśmy do domu po szczepieniu to malutka była trochę nie spokojna ale jej to przeszło :). I teraz sobie słodko  śpi.
A jak u Was wyglądają szczepienia? Wasze dzieci boją się szczepionek ?

A tu moja Lencia radosna, przed szczepieniem, nie wiedziała jeszcze co ją czeka ;) bawiła się swoim różowym żółwikiem,którego została od swojej chrzestnej Moniki :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.