8 gru 2013

* Sprzedajemy laktator elektryczny

Witam Was :)
Mam do sprzedania laktator  elektryczny z firmy canpol babies jest nowy ponieważ nie zdążyłam go użyć, bo mój pokarm niestety odmówił nam posłuszeństwa ;( karmiłam niestety tylko 2 miesiące. od sprzedam go za 160 zł :) na Polskim rynku kosztuje 219,99 zł.
Zawiera części takie jak :
górną obudowę membrany,
membranę,
korpus laktatora z lejkiem,
silikonową nakretkę masującą
osłonka lejka,
głowica zaworu antyzwrotnego,
uszczelkę,
butelkę 120 ml z smoczkiem,
adaptor do butelek,
adaptor do pojemnika na pokarm,
pokrowiec na laktator
zasilacz
Laktator pozwala na dostosowanie rytmu i siły ssania do indywidualnych potrzeb każdej mamy dzięki z trzech trybów takich jak : express, naturalny lub strong.
Jest to laktator wygodny i cichy.
Zainteresowanych osób kupnem laktatora  proszę o kontakt ze mną.






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.