30 gru 2013

* Święta, Święta i po Świętach

Już minęły święta, to były pierwsze Święta Lenki chociaż ona jeszcze taka malutka jest bo ma ponad 3 mc i nie wiedziałą do końca co tak naprawdę się działo.
Ale za rok już będzie maiła ponad roczek to więc będzie się bardziej cieszyła z prezentów i choinki :)
chociaż choinkę obserwowała z wielkim skupieniem światełka , które się świeciły na choince.
Już nie mogą się doczekać przyszłej gwiazdki jak Lenka będzie ściągać babki, rozpakowywać prezenty i smakować potrawy wigilijne :).
Ja tak szczerze mówiąc wcale nie czułam tej magi świąt , ani śniegu nie było o ani takiej prawdziwej magi świątecznej ale mam nadzieje ,że za rok będzie inaczej , może Lenka odmieni mój stosunek do świąt :)
a jak u Was wyglądały Święta ? Wasze pociechy cieszyli się z prezentów jakie podarował im mikołaj ? :)





3 komentarze:

  1. Ja też coś tej magii nie czułam.
    Wiki to skakała z radości jak te swoje Monster High zobaczyła.
    Nasza malutka dostała każdą potrawę do polizania,także piewsze Święta za nami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.