22 lip 2014

* Nasze gadżety aby nocka była udana


Witam Was po bardzo długiej przerwie ale niestety ostatnio mam bardzo mało czasu żeby tu zaglądać. Pracuje cały tydzień a po pracy spędzam cały dzień z Lenką aby jej wynagrodzić ten czas jaki jestem w pracy. Ale będę się starać żeby zagląda  tu częściej :)
Dzisiaj chciałam się z Wam powiedzieć kilka słów o Lenci czterech  gadżetach bez których ona nie wyobraża sobie udanej drzemki w ciągu dnia oraz udanej nocki.



1. Mleczko z kaszką

Pewnie się zastanawiacie dlaczego akurat mleczko z kaszką a nie same mleczko. A dlatego, że moja Lena samego mleka nie wypije. Musi być cieplutkie mleczko z kaszką inaczej nie ma mowy żeby zasnęła na noc.

2. Pozytywka w kształcie myszki

Od narodzin do 7 mc towarzyszyła nam karuzela ale, że Lence już się ona znudziła to więc postanowiłam zakupić jej pozytywkę z firmy Bebydream ponieważ się przyzwyczaiła do tego, że coś jej tam nad uszkiem gra :) 

3. Smoczuś

Lenka na co dzień nie używa smoczka tylko do spania jak widzę że sama się wkłada sobie smoczek do buźki to dla mnie oznacza że to jest już pora żeby ją położyć spać.

4. Pielucha tetrowa

Lena z pieluchą tetrową śpi od zawsze. Tak ją przyzwyczaiła, ponieważ jak karmiłam ją piersią to bardzo mocno ulewała więc zawsze kładłam jej pieluszkę obok główki i tak się przyzwyczaiła, że jak idzie na drzemkę wciągu dnia lub już na noc to pieluszka tetrowa musi być zawsze. Kocham ten moment jak się do niej tak słodko tuli.

A Wasze pociechy jakie mają gadżety aby drzemka i nocka była udana ? :)




7 komentarzy:

  1. U nas pielucha tetrowa wyleciałaby z łóżeczka w 5 sekund - Aleksandrowski nie znosi dodatków w łóżeczku ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas też brak dodatków..bo Janek zakręcił by się w pieluszce po tysiąc razy..więc nawet nie wkładałam..u nas kołysanki z odtwarzacza...i lampeczka z projektorem gwiazd :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas musi być smoczek i pieluszka tetrowa :-) no i maskotka Minnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zośka obecnie nauczyła się spać bez niczego, zasypia delikatnie głaskana. Ewentualnie coś tam nucę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno każdą noc dziecku pozwoli jego ulubiona zabawka/przytulanka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.