28 maj 2014

* Smoczki Freestyle - NUK







Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch ślicznych smoczków z firmy NUK z serii freestyle.
Moja Lenka kocha smoczki,  nie wyobraża sobie drzemki bez smoczka. Smok musi być ! :D
Więc tak, nigdy nie mieliśmy okazji testować smoczków z firmy NUK. Za pierwszym razem dałam jej smoczka  NUK to wypluła, smok poleciał kilometr dalej :) i wtedy pomyślałam spróbuje za jakiś czas może się przekona z czasem. Ale pewnego razu byliśmy u mojej koleżanki na ploteczkach a jej córeczka Karinka też używa smoczka NUK-a i Lenka zabrała jej smoczek z rączki włożyła sobie do buźki i był krzyk o smoka :) to sobie pomyślałam jak Lena wzięła smoczek Karinki to może przekonała się do smoczków NUK i jak pomyślałam tak zrobiła dałam jej i ona bez niczego zaczęła go ssać :) i od tamtej pory ssie tylko NUK-a.

A więc tak przejdźmy do konkretów. Do przetestowania otrzymaliśmy dwa smoczki. Smoczki mają ładny kolorowy wzór który bardzo wrzuca się w oka, i o t w tym chodzi żeby dzieciaczki z chęcią chciały je brać do buźki. Smoczki freestyle występują w wzorach dla chłopców i dziewczynek, ilość dostępnych wzorów to 6.

Smoczki są wykonane z grubego plastiku i bardzo dobrze dopasowują się do kształtu buźki. Smoczek nie podrażnia skóry w okolicy ust ani nie zauważyłam żadnych podrażnień który by miały być spowodowane używaniem smoczka.
Smoczek jest silikonowy, elastyczny oraz posiada anatomiczny kształt . Smoczek jest mocny i  wytrwały ponieważ, Lenka ma już dwa ząbki i jeszcze nie udało się jej go przegryźć.


Smoczek ma uchwyt co ułatwia Lence wyciągnięcia smoczka z buźki.

Bardzo jestem zadowolona z smoczków z firmy NUK , i na pewno jak nam się zniszczy smocze z użytkowania to zakupimy z firmy NUK.

Cena : 9,99 zł cena jest odpowiednia
Dostępność produktu : można zakupić smoczki w sklepie internetowym www.e-swiatdziecka.pl
Rozmiary smoczków NUK : 0-36 mc

Zapraszam Was do zobaczenia na stronę internetową firmy NUK i zapoznaniem się z innymi produktami które oferuje firma NUK oraz do polubienia funpage firmy :)

Zdjęcia Lenki z smoczkiem :)







www.nuk.pl

 




11 komentarzy:

  1. Słodki śpioszek :D
    Patrz,Karina ją namówiła ! :)
    A to cwaniary. Fakt,jak sobie smoczki zabierały była niezła bójka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te smoczki - tez dostaliśmy go do testowania jednak u nas nie zadziałało - Kacper nie ssie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. co tam smoczki jak mała taka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam bardzo pasują smoczki silikonowe z Rossmana, no po prostu mistrzostwo :) Ale czekam aż Julka odzwyczai się od smoczka i nauczy się normalnie zasypiać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasz bąbel chciał ssać tylko smoczek aventu. Próbowałam raz dać inny, jak dostał od babci, ale od razu wypluwał. Taki nam doradzono na początku i taki został do końca :) Też są symetryczne, silikonowe i na zgryz nie miały żadnego wpływu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze dawać Lence smoczka z Aventu :) ale z tej firmy mamy buteleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo wartościowych informacji, dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.