8 sty 2015

* Jak chronimy się przed zimnym wiatrem i mrozem w trakcie spacerku

Witajcie kochani :)
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić jak chronię Lencie przed zimnym wiatrem i mrozem w w trakcie zimowego spacerku.


1. Kurtka bądź kombinezon , czapka, ciepłe rękawiczki oraz buciki
Jak jest minusowa temperatura to ubieram Lenci kombinezon ponieważ on jest cieplejszy od kurtki którą posiadamy. Jak ubieram kurtkę to zawsze do tego ocieplane spodenki.
2. Śpiworek
Nasz śpiworek jest z nami od samego początku , nie lubię opatulać kocami Lenci. Wygodniejszym dla mnie rozwiązaniem jest śpiwór bo tylko Lencia w niego sadzam i zapinam i mam pewność że na pewno go nie rozkopie a z kocami to niestety różnie bywa.
3. Folia przeciwdeszczowa
Folie używam nie tylko jak pada deszcz ale także podczas silnego wiatru
4. Krem ochrony przed wiatrem i zimnem
Ja posiadam krem z firmy Babydream jakoś ta firma najbardziej mnie przekonała do siebie jak chodzi o kosmetyki dla niemowląt. Smaruje dokładnie cała buzie Lence przed każdym wyjściem na dwór

A Wy drogie mamy w jaki sposób sobie radzicie żeby uchronić Wasze maluszki przed zimnym wiatrem i mrozem ? Jakiego kremu używacie ? :)











6 komentarzy:

Dziękuję,że mnie odwiedzasz. Zostaw po sobie ślad.